Schade melden

 

Het is altijd vervelend dat het gebeurt, maar gelukkig bent u goed verzekerd.

Het belangrijkste is dat u eerst denkt aan uw eigen veiligheid en aan die van anderen. Bel indien noodzakelijk altijd eerst de hulpdiensten zoals politie en brandweer en daarna pas met ons kantoor.

Op het moment van de schade kunnen wij u meestal toch niet direct helpen. Bij grote schades zoals brand en inbraak, informeren de hulpdiensten u doorgaans over hoe u moet handelen.

Bij kleinere schades zoals bijvoorbeeld een lekkage of een gebroken ruit, raden wij u aan om de schade zo veel mogelijk te beperken door bijvoorbeeld bij een lekkage de hoofdkraan dicht te draaien. Als het mogelijk is te wachten met vervolgstappen totdat u met een medewerker van ons heeft gesproken. Is dit allemaal op dat moment niet mogelijk dan kunt u direct een hersteller inschakelen om u te assisteren en eventueel een noodreparatie uit te voeren.

Bij spoedeisende gevallen waar direct hulp nodig is zoals medische noodzaak, grote autoschade en letselschades kunt u ook contact opnemen met een alarmcentrale. Deze gegevens treft u ook aan in uw verzekeringspapieren of op de groene kaart.

Omdat wij buiten kantoortijden meestal niet weten welke verzekeringen u precies heeft en onder welke voorwaarden u verzekerd bent, kunnen wij in zo’n situatie niet garanderen dat u deze kosten vergoed krijgt.

Hieronder kunt u een melding maken van de door u geleden schade. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Indien de gegevens van de tegenpartij bekend zijn, graag vermelden in de toelichting.
  • Voeg eventuele documenten toe.
  • Voeg eventuele documenten toe.
  • Voeg eventuele documenten toe.