Klachten behandeling

Ondanks onze zorgvuldige benadering is het altijd mogelijk dat u niet geheel tevreden bent over de door ons geleverde dienstverlening. Dat kan. Heeft u een klacht, schroom dan niet dat met ons te delen. Wij zullen dan ons best doen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Mocht onze oplossing u dan toch niet bevallen, dan heeft u de mogelijkheid om het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) in te schakelen. Deze organisatie neemt dan uw klacht in behandeling en zal deze onafhankelijk beoordelen.

Voor meer informatie hierover kunt u terecht op de website van KiFiD. Het klachtenloket ‘Mijn KiFiD’ geeft u de mogelijkheid om uw klacht online in te dienen waarbij u ook meteen de relevante documenten kunt uploaden en daarna de status van uw klacht kunt volgen. In het KiFiD reglement staan de voorwaarden voor het indienen van uw klacht. Ook kunt u een sneltest doen voor de behandelbaarheid door het KiFiD.

i-l-tyjdiry-jdulchii-t